TARIC - Celně tarifní zatřízení zboží, postupy, příklady návody
TARIC - Celně tarifní zatřízení zboží, postupy, příklady návody
TARIC - správné zatřídění zboží, postupy, příklady, návody
Získejte důkladné porozumění celnímu sazebníku TARIC prostřednictvím našeho školení, které Vás naučí správně klasifikovat zboží a maximalizovat efektivitu Vašich celních operací
Cíl semináře:
Odborné školení zaměřené na objasnění správnosti používání celního sazebníku - TARIC. Správné zařazení zboží a přiřazení správného kódu
odpovídající podpoložce celního sazebníku má vliv nejen na výměr
dovozního cla, ale také na uplatnění netarifních obchodněpolitických
opatření. Cílem našeho školení je poskytnout účastníkům důkladné znalosti o
používání celního sazebníku TARIC. Klíčovým zaměřením je naučit správně
zařazovat zboží a aplikovat příslušné kódy, čímž se zabrání rizikům
spojeným s nesprávným celním zatříděním a případným následným sankcím.
Cílová skupina:
Všechny obchodní subjekty a podnikatelé, kteří obchodují se zeměmi mimo Evropskou unii, dovozci, vývozci, výrobci, distributoři, obchodní zastoupení, zpracovatelé, dodavatelé, odběratelé, celní deklaranti, obchodníci, nákupčí, prodejci, manažeři, advokáti, zástupci v celním řízení.
Obsah:
1. Způsob klasifikace zboží v mezinárodním obchodě - HS, KN, TARIC -
vysvětlení významu a použití
2. Společný celní sazebník - struktura, orientace, poznámky, používání
3. Příklady používání celního sazebníku, poznámek ke třídám a kapitolám
4. Řešení konkrétních zadání celnětarifního zatřídění zboží
5. Porovnání a používání Společného celního sazebníku a databáze TARIC
6. Harmonizovaný systém a kombinovaná nomenklatura
7. Aplikace interpretačních pravidel - postup při zatřídění zboží
8. Dodržování základních zásad pro správné celnětarifní zařazení
9. Databáze TARIC CZ / TARIC EU - vysvětlení jejich struktury, významu a správného
používání
10. Závazné informace o původu zboží a o nomenklaturním zatřídění
(dále jenZISZ)
11. Diskuse
Vzdělávání
využívá praktické příklady, brainstorming, zpětnou vazbu. Účastníci
mohou prezentovat vlastní podněty a formou diskuse pod vedením lektora
se formují výstupy pro účastníky. Lektor zodpoví poptávky účastníků. Po
skončení vzdělávání mohou účastníci konzultovat s lektorem problémy z
aplikační praxe osobně, telefonicky, mailem. Využijte našich více než
dvacetiletých zkušeností z oblasti profesního odborného vzdělávání
dospělých se zkušenými lektory a odborníky z aplikační praxe. Nabízíme
možnost realizace INTERNĚ u Vás bez cestování. Lektoři přijdou, vyškolí
pracovníky.
V případě zájmu nás kontaktujte.
Připravíme řešení pro Vás na míru co se týče obsahu, místa konání i termínů.
Naše výhoda oproti konkurenci je individuální přístup a řešení dle požadavků klienta na míru.
V ceně jsou zahrnuty: studijní materiály, osvědčení o absolvování.
Termíny konání ZDE
Časový harmonogram: začátek v 9.00, předpokládané ukončení do 15.00, přestávka na oběd, rozsah individuální.
Cena: dle platné nabídky na webu
Kontaktní osoba: David Lopaur - jednatel a celní specialista
Telefon: +420 737 227 559
E-mail: lopaur@1customsagency.eu
Přihlaste se vyplněním a odesláním ON LINE formuláře
Vaše dotazy posílejte mailem na: lopaur@1customsagency.eu